the weight of my eyelids

In Uncategorized on November 25, 2009 at 01:53

Nya ögon, nya öron. Kanske inte helt nytt men de tar in nya intryck i alla fall. Vision och ljudvågor 2.0.

I dont care what nobody says im gonna be his lover, tänkte jag en dag i juli. Och så blev det ju. såklart.

Så en sensommardag låg jag där mot din axel och kom på att, kan jag bli mer naken än såhär?

It burns me and turns me around. Jag vet att de orden fallit från dina läppar innan,  men nu är det jag som säger det.

It burns me and turns me around.

Jag vet inte om du hört det innan, och det spelar ingen roll, för nu är det jag som säger det och då vet du vad det betyder.

Mina ögonlock är så tunga. Men du håller mig vaken, och jag är så jävla okej med det.

Vision och ljudvågor 2.0. It burns me and turns me around. Så j ä v l a okej.

Leave a Reply

